Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 694 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 14.12.2009 22:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

220

Bydliště:

Prešov

Prečítaj si aj toto
viewtopic.php?f=50&t=49003

_________________
Obrázek

_________________
Alhambra II 1,9 TDI 85 kw Sharan II 1,9 TDI 85 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 15.12.2009 09:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3900

Bydliště:

Trnava

Kazde TDI ma bufik aby sa to vedelo v zime ohriat. Takze ak ti nejde tak potom oprava bufika.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: teplota motora- termostat je vymeneny
PříspěvekNapsal: 16.12.2009 20:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2009

Příspěvky:

28

Poradte mi prosim, mam problem s teplotou motora, termostat je vymeneny a aj tak sa pomaly zohrieva. Ked mu vypalim na 130 tak mam skor 90°C ale tiez to nieje ziadna vyhra... Dakujem za radu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 16.12.2009 23:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

490

Bydliště:

východní čechy

A co máš za motor. Všechny TDI se ohřívají pomalu a v zimě vůbec. Proto tam je bufík. Pokud jezdíš se studeným motorem 130, tak si šetři na nový.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 17.12.2009 00:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3900

Bydliště:

Trnava

jj je zima, takze bufik bufik a znova bufik :mrgreen:

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 18:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

174

Bydliště:

Brno

Jak dlouho vám běží bufík.Já když dosáhnu 90 stupňů vypnu bufíka a teplota se mi pomalu poroučí někde na hodnotu 70 stupňů.Musel bych jezdit pořád se zaplým bufíkem .Termostat jsem měnil před 3 roky no možná to má zase zasebou(kdyby ta jeho výměna nebyla takový vopruz tak dám asi nový.)

_________________
vw sharan I


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 18:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3900

Bydliště:

Trnava

To je normalne ze bufik v takychto teplotach ide stale. Musel by si ist cca 130 km/hod aby sa ten motor vyhrial aj z kurenim v kabine. Preto tam ten bufik je aby udrziaval teplotu motora - cize nemal by si ho vypinat. To ze m as funkcny termostst zistis jednoducho, musis mat studeny chladic. Bufik sa vypina pri 85 stupnoch termostat otvara pri II kach pri 87 stuonoch.

Pri I kach by to malo byt rovnake, este to preverim ake neskor.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 19:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2009

Příspěvky:

345

Bydliště:

Praha

Je to pravda, bez bufiku to fakt nejde. Termostat jsem měnil cca před 14 dny a bufíček mi zlobivec nefunguje. Dnes jsem v kolonách průběžně jel a průběžně "parkoval" :roll: a teplotu jsem nedostal dál než k první čárce, pěkně jsem mrznul, teplota na HI, zapnutý vnitřní oběh a stejně jsem to nevytopil. Jsem zmrzlý ještě teď :( :(
Apropo - nemůžu něco udělat vnitřnímu oběhu, když ho mám teď pernamentně zapnutý??? Někdo mi říkal, že se může něco (už nevím co) spálit??

_________________
SAG - ideální auto na ryby

_________________
Seat Alhambra I (1999) 1,9 TDi 81kW automat bílá barva


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 19:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

174

Bydliště:

Brno

Chladič studenej je.Ale stejně je to divný,že po vypnutí bufíku teplota klesá.

_________________
vw sharan I


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 23:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3900

Bydliště:

Trnava

Hold to je TDI (lepsia efektivita ale mensia vyhrevnost) a velka kabina. Na malych autach byva elektricky ohrev, SAG ma bufik.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 00:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

468

Bydliště:

Frýdek-Místek

Vidím, že řešite něco podobného. Pořidil jsem si Bufika 5W-F - funguje. Ale problém je v tom, že na volnoběch mi naskočí, ale po chvíli mi najede do usporného režimu a pak se vypne. Moje doměnka proč to tak je, že vodní čerpadlo má moc malý průtok na volnoběch a bufík je moc silný. Mohu mít taky zavzdušněný chladicí systém, ale snad není.
Došel jsem to mu tak, že dnes jsem jel po městě a asi po 5km sem najel na silnici první třídy rychlost kolem 100km/h. A po 3-4km jsem najednou mel teplotu na 70C. Jak mile jsem se vrátil zpět do města teplota padala dolů.
Tak že osobně bych to na ternostat neviděl.

_________________
Jen létání je krásnější...Obrázek

_________________
SAG????


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 00:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3900

Bydliště:

Trnava

Musis namontovat elektricku vodnu pumpu. Ale to uz je OT takze viac v teme o Bufiku.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 11:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

490

Bydliště:

východní čechy

Já na Sharan 81 kW přídavnou pumpu nemám a bufík D5W mi normálně jede i na volnoběch a to třeba i když někde 1/2 hodiny čekám v koloně apod.. Přídavné čerpadlo mám doma, ale ještě jsem ho tam nedával. Jinak bufíka jsem si udělal na spínač, sepnu ho jenom při prvním startu toho dne. Pak už ho nechávám vypnutý. Motor se mi ohřeje i při vytápění kufru bez problémů do 20-ti km (bez bufíka). Když popojíždím v kolonách, tak to klesne na cca 75°C a drží. Vyzkoušeno venku -10°C v autě nastaveno na 22°C. Jezdil jsem včera po okrskách na vysočině a nijak vytáčet motor se nedal. Zjistil jsem tedy, že není nutné, aby bufík běžel pořád. To jsem měl vloni v zimě a přišlo mi až nesmyslné, aby pořád běžel.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 20:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3900

Bydliště:

Trnava

Otazka je ake tam mas naftove cerpadlo - teda aku mas teplotu horenia. Mimo ine to ze ti teplomer na budikoch kukazuje 90 stupnopv neznamena ze voda ma skutocne 90 stupnov. Na II kach to zavadza aby to vyzeralo ze teplota vody sa drzi pekne na 90 ke a nepohne sa ani o mm. Pritom moze byt len 75 stupnov. Nemam to overene na I kach ale II ka to robi kazda. Podla merani ktore som robil VAG om priamo na cidach je v takychto teplotach kolisanie teploty vody hodne velke. Nie je preto vhodne bufik vypinat (merane na II kach ale I ka na tom asi bude podobne). Otazka teda je ak si v kolone a rucicka ti ukazuje 75 stupnov ci v skutocnosti neni len 65. A pracovna teplota motora je ma byt 90 stupnov (II kovy termostat otvara pri 87 stupnoch). To ze sa motor ohreje za 20 km sa rozhodne neda povazovat za bezproblemove lebo mu to skodi.

Len pre upresnenie:

D5W pi teplote 80 stupnov prechadza na polovicky rezim. Pri 85 stupnoch vypina a pri 77 stunov zas startuje.

Tie bufiky sa do tych aut davaju preto aby pomahali udrziavat teplotu motora na jeho pracovnej hodnote a zaroven aby sa na tuto teplotu co najskor dostal. Od tejto teploty zavisi aj kurenie ale to vie kurit aj pri teplote vody 70 stupnov. Ale tem motor ma mat 90. Preto nepovazujem za spravne v takychto teplotach odstavovat bufik.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TEPLOTA: problém s teplotou motoru, termostat
PříspěvekNapsal: 20.12.2009 10:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2008

Příspěvky:

15

Bydliště:

Český Krumlov

Nazdar lidičkové, trápím se trápím a pomoc potřebuji. Pročetl jsem všechny příspěvky, ale našel jsem jen očekávané. Stejně jako spoustě z nás, i mě se auto nezahřeje na víc než cca 70. První co bylo, jsem nechal vyměnit termostat a zlobil budík. Dal jsem tedy nové čidlo a zase nic, rafika vyleze na první čárku (resp.druhou) a dál ani prd. Termostat zavírá (ošahával jsem hadice, jak mamině sedínku), budík ukazuje správně (jak podle PC, tak zkouškou rukou na hadicích) a auto netopí. K 90 stupňům se dostanu až po cca 50km jízdy s otáčkami přes 3t. Jak sundám nohu z plynu, maže teplota dolu jak vozík na horské dráze :cry: Chladiče jsem mu zakryl, motor je zadeklován, jak správně jest a potvoře je pořád zima. Kudy na něj ??? Poraďte prosím !!!! Díky DUDUK

_________________
VW Sharan 1.8T


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 694 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Nabízíme čištění DPF profesionální technologií SmartClean® v 1. specializovaném DPF centrum v ČR.
Agile.cz - autopůjčovna s kvalitními a prověřenými vozy.
Porovnejte si povinné ručení a uzavřete pojistku z pohodlí domova.
Otevírací dobu má autopůjčovna Praha Automoc každý den, včetně svátků.
autofolie s dlouholetou tradicí na českém trhu. Záruka kvality, ceny a profesionality! GlassGarant.cz
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.
Chceš velký svaly kupuj kreatin u nás a budeš je mít !
Nejlevnější alu kola VW skladem od Moje Elektrony.cz

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group